Blogger templates

Saturday, May 10, 2014

Menutup Aurat pun Tetap Dirogol




Benar, terdapat data yang menyatakan bahawa wanita yang bertudung turut menjadi mangsa rogol. Namun, situasinya berbeza. Hal ini berdasarkan beberapa faktor :

1. JIWA DAN PEMIKIRAN YANG ROSAK

Wanita yang bertudung dan menutup aurat juga menjadi mangsa rogol bukan kerana wanita tersebut menggoda atau mengghairahkan lelaki dengan tubuhnya, tetapi disebabkan jiwa dan pemikiran lelaki yang telah rosak dan musnah. Rosak dan musnah kerana sering dihidangkan dengan tubuh yang menggiurkan dan VIDEO LUCAH yang mengghairahkan.

Setiap inci susuk tubuh wanita yang seksi dan berbogel telah ditatapnya. Sehinggakan apabila lelaki tersebut melihat wanita dia tidak dapat membezakan wanita yang berpakaian menutup aurat dengan wanita yang mendedahkan aurat lagi seksi. Di fikiranya, hanya membayangkan keseksian dan keghairahan wanita-wanita sebagaimana yang ditayangkan dalam video-video lucah.

2. AURAT MERUPAKAN SISTEM KAWALAN KESELAMATAN

Andai emas yang disimpan di dalam peti besi dan dikunci telah dirompak dan dicuri, adakah kita akan menyalahkan peti besi tersebut dan membuat keputusan untuk tidak menyimpannya lagi di dalam peti tersebut? Adakah dalam keadaan tersebut kita membuat keputusan untuk meletakkan emas di mana-mana sahaja, sekalipun menarik perhatian untuk dicuri oleh orang yang melihatnya?

Tentu Sekali Jawapan yang Kita Berikan ialah ''TIDAK".



Sebaliknya, kita akan menyimpannya ditempat yang lebih selamat, bahkan mungkin mengetatkan lagi kawalan emas tersebut. Kita tidak akan sesekali menyalahkan peti besi tersebut. Begitu juga dalam masalah ini. Yang perlu dipersalahkan ialah wanita yang mendedahkan aurat dan berpakaian seksi dengan sengaja sehingga menjadikan lelaki hilang kewarasan dan sifat kemanusiaanya. Akhirnya, semua wanita menanggung akibat yang mengerikan ini.

Semoga para wanita, isteri-isteri dan anak-anak perempuan, serta kakak dan adik perempuan diluar sana berjuang dalam menjaga maruah diri dan agama. Tutupla aurat sebaik mungkin. Menunggu hidayah atau seru itu datang pada anda itu hanyalah alasan semata. Hidup ini terlalu singkat untuk menunggu hidayah yang kita katakan tadi dan ajal pula semakin hari semakin hampir dengan kita. 

Semoga perkongsian ini bermanfaat. Wsalam.

sumber : Auratku Maruahku [Telaga Biru]




Kongsikan :

0 comments:

Post a Comment

 

Welcome In Yusacha

Contoh Sliding Login Dengan JQuery

Terima kasih

Tutorial Blog

||

Member Login

Lost your password?

Not a member yet? Sign Up!